5 oktober 2022 - Degerndorf, Duitsland

Dinsdag de camper met de neus richting Nederland. We zijn doorgereden tot Karlovac, waar de hamburgers zo groot zijn dat de buikriem een gaatje groter moet. Woensdagmorgen was de bakker al om 5.00 open, dus Jet stond al vroeg met een warm brood in de camper. Om 7.30 vertrokken naar Duitsland, weer 4 landen in een dag. Na wegwerkzaamheden en een file waar we al een uur in stonden. een plekje gezocht in Degerndorf. op 639 kilometer van huis. We hebben het heerlijk gehad met als kers op de taart, Marijke en Arie die ook een week in Jelsa waren. We zijn vreselijk verwend door Ingrid en Henk met heerlijk eten, gezelligheid en uitstapjes. Joan heeft zichzelf al ingeschreven bij de weight watchers.

Alle lezers bedankt voor het volgen en de commentaren. Tot de volgende reis.

1. Trudy:
    5 oktober 2022
    Save trip de laatste 639 kilometer, genoten van jullie verhalen!
  2. Marijke Buijs:
    5 oktober 2022
    Heel leuk om jullie op Hvar te ontmoeten! Voor herhaling vatbaar. En morgen een goede reis naar huis💖
  3. Ingrid:
    5 oktober 2022
    Flink opgeschoten! Ben wel heel benieuwd wat voor alternatieve route jullie hebben genomen want van Passau naar Degerndorf lijkt alsof jullie spijt hadden van de thuisreis en weer teruggereden zijn naar het zuiden.
  4. Jet:
    5 oktober 2022
    We zijn net voorbij Regensburg in de file gekomen. Staan vlak bij de A3. Vertraging liep op tot 2 uur.
  5. Ingrid:
    5 oktober 2022
    Grappig ik kende Degerndorf vlakbij Kufstein maar er is er dus nog een. Goede reis en wel thuis morgen.
  6. Annie:
    6 oktober 2022
    Dank jullie wel voor het laten meegenieten van jullie reisverhalen, de schitterende foto's, vooral ook de laatsten en al het lekkers.
  7. Annette:
    6 oktober 2022
    Goede reis verder en dank voor jullie verhalen en foto's!!
  8. Linda:
    6 oktober 2022
    Welkom thuis😊 Wat een prachtige foto’s. Fijn dat jullie zo genoten hebben en bedankt voor alle verhalen en mooie foto’s.
  9. Harry:
    9 oktober 2022
    Welkom thuis fijn dat jullie weer terug zijn 👍🏻👍🏻