Knoxville

28 april 2019 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

De laatste story uit Amerika. Morgen gaan we naar een hotel in Atlanta en maandag leveren we de auto in en gaan weer terug naar Nederland.

Vandaag nog even wandelen en de 81 meter hoge glazen bol van Knoxville in geweest.

Amerika is een land van grote tegenstellingen, we hebben genoten maar het heeft ons ook verbaasd.

Alle volgers bedankt voor de belangstelling  en de leuke reacties.

1. Harry:
    28 april 2019
    Weer veel ervaringen rijker een goede reis terug we zien elkaar snel weer!
    Groetjes Fam. Berends.
  2. Marijke Buijs:
    28 april 2019
    Het was weer leuk om jullie te volgen. Ben benieuwd naar de achtergrondverhalen! goede reis terug.
  3. Ingrid:
    Nog een mooie laatste dag en een voorspoedige thuisreis gewenst!
  4. Mary:
    28 april 2019
    Leuk om jullie weer te volgen! Goede reis terug
  5. Linda:
    Het was zo leuk om alles te zien, dank jullie wel voor al die mooie foto’s en verhalen, . Goede reis terug.