13-01-2020

13 januari 2020 - Carboneras, Spanje

Gisteren gingen we gescheiden op pad. Jet en Tjalle met de benenwagen de berg op en ik met de fiets naar Texas Hollywood. De western locatie voor films zoals, the good, the bad and the ugly. Veel films waarvan je denkt dat die in Amerika zijn opgenomen, komen hier vandaan. Onderweg kwam ik langs een restaurant met de naam Route 66, country muziek en Amerikaans eten.

Vandaag zijn we naar Aqua Amarga gereden. We staan op een CP 200 meter van het strand. Hier blijven we 5 dagen. Aan ons verzoek voor wat keteltjes warm water, werd niet voldaan, dus de zee blijft te koud om te zwemmen.

1. Ingrid:
    13 januari 2020
    Echt een Buijsen ding hè, dat bang zijn voor een beetje fris water. Klinkt me zo bekend in de oren 😜 🏊‍♂️
  2. Jet:
    Haha, voor de een te koud en de ander te nat.😂
  3. Harry:
    14 januari 2020
    Leuk die western locatie jammer van het koude water 🥶 wel mooi weer geen wolkje aan de lucht 😎🌞👍🏻Veel plezier nog groetjes👍🏻😘