20 september

20 september 2022 - Jelsa, Kroatië

Zaterdag hebben we gegeten bij Branko en Marija, Henk had hiervoor babi pangang gemaakt met 2,5 kilo vlees erin. Er waren familieleden die zelfs vier keer op schepte. Avonds weer troeven, waarbij dit keer de mannen eindelijk hebben gewonnen. De dames hebben slecht geslapen.

Zondag naar de hoofdstad van Hvar. Op de heenweg de toeristische route met prachtige ver gezichten. Terug de nieuwe weg met een tussenstop in Starigrad. Daar hebben we heerlijk gegeten met een ijsje toe.

Maandag heeft Jet met Nox een 13,5 km lange tocht over de heuvels/bergen gemaakt. Om 18.00 naar de haven om de boot op te wachten die onze oudste broer Arie en echtgenote Marijke meebracht. Eerst champagne om dit heugelijke feit te vieren op het terras bij Ingrid en Henk. Daarna naar de pizzeria waar Marijke en Arie ons trakteerde op een heerlijke maaltijd.

1. Suzan:
    20 september 2022
    Fijn genieten van alle gezelligheid 🤩
  2. Annette:
    20 september 2022
    Mooi daar en reuze gezellig!
  3. Linda:
    20 september 2022
    Het klinkt alsof jullie het heel erg naar jullie zin hebben, fijn dat het zo gezellig 😄
  4. Linda:
    20 september 2022
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. De foto’s zijn weer erg mooi, veel plezier nog ❤️
  5. Mary:
    21 september 2022
    Mooie foto’s, geniet ervan met elkaar😘
  6. Harry:
    21 september 2022
    Prachtige foto's en jullie genieten er heerlijk van 👍🏻👌🏻Doen jullie goed 👍🏻😘