23-01-2020

23 januari 2020 - Torrox, Spanje

Tot 21 januari zijn we in los Albaricoques blijven staan. Gelukkig hebben wij alleen last gehad van veel regen en harde wind.

Daarna doorgereden naar Roquetas de Mar. Onderweg kom je huisjes van pallets en zwart plastic tegen, daar wonen de illegale arbeiders die in de tuinbouw werken.

Roquetas de Mar heeft een CP op 50 meter van de zee. Dus een prachtig uitzicht. Fijn gewandeld en gefietst langs strand en kilometers lange boulevard.  De stierenvechtersarena is nu een museum geworden waar je een indruk kan krijgen van deze Spaanse traditie.

We staan nu in Torrox Costa. Morgen weer verder.

1. Linda:
    23 januari 2020
    Fijn dat jullie geen last van sneeuw en hagel hebben gehad, al is regen en wind ook niet fijn. Triest is de manier waarop illegale arbeiders wonen. Wat een mooie foto’s weer, vooral die van de zee.
  2. Antoinette:
    Hoi wat zijn jullie weer heerlijk aan het genieten , jullie genieten volgens mij nog van de regen 🤣 wat mooi geschreven weer en prachtige foto’s blijf genieten 👍
  3. Jet:
    24 januari 2020
    Klopt Antoinette, zelfs van de regen genieten wij.