26 september

26 september 2022 - Jelsa, Kroatië

Vrijdag, zwemmen, lezen en luieren. gewoon een rustig dagje. Avonds samen uit eten.

Zaterdag gingen Henk en Jet druiven plukken bij Boris, daarna de bedank barbecue. Wat weer uitliep op veel en lekker vlees en wijn. En natuurlijk weer sinasappelcake van Ingrid. Joan had alles gemist, hij had de toss verloren en moest op Nox passen. Jet heeft na het laatste wijntje wel een tukje gedaan in de camper. Het was de laatste zonnige dag in Jelsa.

Zondag was het weer omgeslagen. Veel wind en regen. Onze onverschrokken wandelaar is toch met Nox de bergen ingetrokken. Mannen met fel gekleurde hesjes en grote piefpafpoef dingen liepen daar ook. Jet heeft gelukkig ook een oranje hesje en heeft nergens last van gehad. Avonds uit eten met de familie want Marijke en Arie vertrekken morgen vroeg terug naar Nederland. Joan is van zijn geloof gevallen en heeft vispate en octopus gegeten.

Het was een hele fijne week zo met z'n allen

1. Trudy:
    26 september 2022
    Wat heerlijk om een week samen door te kunnen brengen met je broers en schoonzussen. Joan ik sta helemaal verbaast over vispaté en octopus, misschien toch nog en keer courgette soep proberen (smile).
  2. Annie:
    26 september 2022
    Dapper Joan, maar hoe smaakte het?
  3. Jet:
    26 september 2022
    Hij vond het echt lekker.
  4. Annette:
    26 september 2022
    Wat een heerlijke taferelen!!
  5. Ingrid:
    26 september 2022
    Het was inderdaad een mooie week, we hopen dat er nog meer zullen volgen.