27-04-2018

27 april 2018 - Cecina, Italië

Dame en heren, laten wij beginnen jullie met Alex te feliciteren. Vandaag de scheve toren van Pisa gezien. Hij dateert uit 1173 en bij de derde verdieping ging hij al scheef. Als je de toren wil beklimmen wordt je door militairen met machine geweren gefouilleerd en moet je door een metaaldetector. Het is een vermakelijk gezicht om al die mensen te zien die voor de foto proberen de toren recht te zetten of om te duwen. Pisa zelf heeft talloze oude en interessante gebouwen. Joan herkende meteen het standbeeld van de wolf die de stichters van Rome voedt: Romulus en Remus. Aangezien de temperaturen hier aardig hoog zijn staan wij nu op een camping aan de zee.

1. Suzan:
    27 april 2018
    Heel herkenbaar. Wij waren er een aantal jaar geleden toen de kids iets kleiner/jonger waren... 38 graden... Blijf genieten van alle het moois en leve leve de Koning👑🎉. Wij hebben Koningsdag in 🇿🇦 vorige week zaterdag gevierd met Heinekenbier en kroketten 😋
  2. Jet:
    28 april 2018
    Koningsdag in buitenland is altijd anders maar zeker zo leuk.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben,ook al reageer ik niet altijd ik blijf je volgen op facebook.
    Met de camper is za iets te ver anders je weet nooit. groet J.en J.