28-04-2018

28 april 2018 - Cecina, Italië

We staan nu op een camping in Cecina, 300 meter van het strand. Omdat 1 mei een nationale feestdag is hebben de meeste Italianen een lang weekend. De camping stroomt vol. Italianen zijn zeer luidruchtig en kwetteren wat af. De was is gedaan dus we slapen vanavond weer in schone bedjes.

1. Trudy:
    28 april 2018
    Had wel verwacht dat Joan de toren van Pisa even recht zou zetten😎. Je mag best wel en beetje van jullie temperatuur hierheen sturen, wordt het hier ook weer wat behaaglijke van. Thalle gaat goed zo te zien, leuke foto van haar.
  2. Suzan:
    Mooie omgeving. Zijn wij ook geweest! Zeker ook even Bolgheri bezoeken!!
  3. Marije:
    28 april 2018
    Gave actiefoto van scheefbekkie!!! 😘
  4. Harry:
    29 april 2018
    Mooi hoor ook Tjalle heeft het prima naar de zin zo te zien lekker genieten samen groetjes van ons allemaal 👍 😘
  5. Astrid:
    30 april 2018
    Hoi Jet en Joan,
    Wat is het alweer een prachtige reis aan het worden met mooie foto's als herinnering.
    Dikke knuffel van ons allemaal en reis ze!!!!