30-08-2018

30 augustus 2018 - Maribor, Slovenië

Wat ziet men s'ochtends op de camping? Ratelende wieltjes voortgetrokken door oude mannetjes die hun volle toilet cassettes moeten legen. Fietsers die in het dorp brood hebben gehaald, files voor de douches en wastafels voor degene die hun slaap moeten wegwassen. Inpakkende kampeerders die naar huis gaan of de volgende bestemming. Ik zit lekker voor mijn camper met een kopje koffie en aanschouw dit alles.

Vanmorgen op de fiets naar Maribor. Een locomotief voor een flat en een motor op het dak, je komt van alles tegen.

Langs de rivier de Drava liggen de middeleeuwse water- en gerechtstoren. Leuk stadje.

Jet kan niet genoeg krijgen van de gondel en is vanmiddag weer de berg op geweest.

Hier wordt het afval ook gescheiden, het is zelfs te doen ook als je de taal niet spreekt.

Morgen gaan we weer verder.

1. Trudy:
    30 augustus 2018
    Fascinerend verhaal over de camping, ik zie het voor me, alleen zonder koffie😄. Wat en leuke foto's van Maribor.
  2. Deborah Elings:
    Ohhh lieve jet en Joan.
    Wat krijg ik de kriebels ❤
    Vooral de foto's dat je bij de fi w ts staat Jet, met de bergen en op de achtergrond en de gebouwtjes en straten die me zo aan thuis doen denken ❤ Geniet lekker samen! En een beetje extra voor mij 😊😊😘😘😘
  3. Suzan:
    30 augustus 2018
    Super leuk weer om jullie avonturen te volgen en te lezen. Lekker genieten en aanschouwen 😀👌🏻. Groetjes van een eindelijk warmer wordend Zuid-Afrika... zaterdag begint officieel de Lente 👏🏻
  4. Marije:
    Super leuke foto van jullie 2 bij de camper 😍