27-09-2018

27 september 2018 - Lozovac, Kroatië

De Buijsjes on tour, met 16 personen en hond naar Krka. Daar hebben we de watervallen bezocht in een sprookjesachtige omgeving. Krka is een natuurpark waar vroeger sommige stromingen werden gebruikt voor het malen van graan. Ook werd in 1895 Sibenik van elektriciteit voorzien.

Visovac ligt op een eiland midden in het park, sinds 1445 een klooster waar nu nog 11 monniken wonen. Krka klooster is de opleidingsschool voor priesters.

Ook werden we van een lunch voorzien met voldoende wijn en andere alcoholische versnaperingen.

Helaas schieten woorden te kort om alles te omschrijven, maar het was een onvergetelijke ervaring.

1. Harry:
    27 september 2018
    Wauw,,wat prachtig allemaal, gezellig zo met z'n allen,,,Gr uut Loen'n
  2. Antoinet:
    Ooo wat geweldig mooi,dat is echt genieten blijf vooral doorgaan 👍 Gr
  3. Mary:
    27 september 2018
    Wauw wat een geweldig mooie fotos👍🏻Zo leuk om jullie reisverhalen te lezen
  4. Marijke Buijs:
    Spectaculair!
  5. Marije:
    28 september 2018
    Dammnnn kan me voorstellen dat woorden tekort schieten, ziet er op de foto's alleen al ongelovelijk mooi uit!
  6. Jo:
    Wauw wat een mooie plaatjes weer
  7. Linda:
    28 september 2018
    Wat een prachtige foto’s, heerlijk dat jullie zo genieten😊
  8. Tijmen:
    Super mooi zeg!
  9. Johan en Annie:
    28 september 2018
    Wat een onvoorstelbaar mooie omgeving waar je prachtige foto's van gemaakt hebt, indrukwekkend!! Bovendien nog mooi weer ook en lekker genieten van wijn en eten met familie. Toppie.
  10. Ingrid:
    29 september 2018
    Niets te veel gezegd hè?