Memphis

12 april 2019 - Tunica County, Mississippi, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7.00 een parkeerplaats in Memphis gezocht.

Eerst een bezoek aan de Missisippi en toen naar het hotel Lorraine, waar Martin Luther King is vermoord. Het was een van de eerste hotels in Amerika voor gekleurde mensen. Het gehele hotel is nu het National Civil Rights Museum.

In Beale street is het Blues gebeuren, alleen toe wij er waren ging iedereen net naar bed. Daarna weer naar de auto en op weg naar graceland. Het vliegtuig van de king hebben we gezien maar het huis was verscholen tussen de bomen. We hebben gezwaaid en zijn toen doorgereden. Heerlijk mexicaans gegeten en nu weer in een uitstekend hotel. We gaan wat slaap inhalen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mary:
    13 april 2019
    Wat een leuke foto’s. Hoe lang blijven jullie weg en wat is jullie reisschema?
  2. Ingrid:
    13 april 2019
    Dat lijkt wel werken. Om 5 uur op en de volgende dag al om 7 uur een parkeerplaats zoeken. Doen jullie wel een beetje rustig aan?
  3. Jet:
    13 april 2019
    We doen rustig aan, maar ik had bijna geen oog dicht gedaan in dat vreselijke hotel. Dus zodra Joan wakker was, wegwezen.