6 en 7 september

7 september 2022 - Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland

We zijn weer op pad. Na nog een heerlijk dagje met onze kleinzoon en uitgezwaaid door de kinderen en Owen zijn we om 17.30 vertrokken uit Loenen. Om 19.30 gestopt in Ebbendorf naast de watermolen. Een aardige oude baas kwam vertellen dat hij de deur van de watermolen van het slot ging halen zodat wij de volgende ochtend de molen konden bekijken. S'morgens de molen bekeken en verder naar de ons bekende CP in Neumarkt in der Oberplaz. Daar staat de ruïne van Wolfstein. De laatste 2 x met Tjalle verdwaald en de burcht niet gehaald. Dit jaar is het met moeite gelukt.

1. Annette:
    7 september 2022
    Haaa, weer op pad. Heel veel plezier!!
  2. Linda:
    Wat een mooie foto’s! Vooral de tweede vind ik geweldig. Ik wens jullie een heerlijke vakantie en een mooie reis
  3. Trudy:
    7 september 2022
    Dat je de burcht gehaald heb is waarschijnlijk door de speurneus van Nox😂. Veel plezier en ik geniet weer van jullie verhalen.
  4. Harry:
    Mooi hoor 👍🏻👌🏻 fijne vakantie geniet ervan 😘😘
  5. Annie:
    8 september 2022
    Een hele mooie vakantie, veel genieten en ik geniet weer mee, zag er al naar uit.
  6. Mary:
    Leuk om jullie weer te volgen, geniet ervan!
  7. Harry:
    8 september 2022
    Fijne vakantie...geniet er maar lekker van samen ☀️
  8. Antoinette:
    12 september 2022
    Ik lees het nu pas dat jullie onderweg zijn, fijne vakantie 🤩