02-12-2020

2 december 2020 - Voorhout, Nederland

Gisteren vertrokken voor 4 nachtjes naar Noordwijkerhout.

Vandaag naar de pier in Scheveningen gefietst, een ritje van heen en terug 60 km. Onderweg lekker picknicken met warme drankjes en broodjes. We vonden de duinen tussen Katwijk en Scheveningen erg mooi. Het was heel rustig op de pier, alles zit dicht behalve het reuzenrad. Dus met z'n drieën in een bakje een paar rondjes gedraaid. Het Kurhaus blijft een prachtig gebouw.

1. Trudy:
    2 december 2020
    Wat heerlijk uit in eigen land!
  2. Annie:
    Een paar fijne dagen Joan en Jet en inderdaad het Kurhaus blijft een indrukwekkend gebouw. 9 Jaar geleden hebben we er zelfs een nacht overnacht. Het ontbijt was bijna nog indrukwekkender dan het gebouw. Fantastische ervaring.
  3. Mary:
    2 december 2020
    Zo leuk om jullie weer te volgen 👍🏻😘
  4. Marijke Buijs:
    Ik zie een bekend raam aan Rijnmond! Welk nummer was het ook alweer? 45 komt bij me op... Geniet er lekker van!
  5. Jet:
    Wat leuk!! Fijne dagen gewenst
  11. Suzan:
    3 december 2020
    Mooie herinneringen aan Katwijk! De flat, strandtent van Willy en de plunjezak (leger tas) vol strand spullen!!!