27-01-2022

27 januari 2022 - Béznar, Spanje

Vandaag vertrokken richting de kust. Onderweg een stop gemaakt in Bailen voor proviand. Grote rode bergen in de stad, er worden hier enorme partijen baksteen gebakken. In dit soort stadjes wordt Nox meestal uitgelaten met een muilkorf om.. Anders eet ze alles op wat ze tegenkomt. De rit voerde ons langs enorme velden met olijfbomen en nog enkele bergtoppen met sneeuw. Nu staan we bij een stuwdam in Beznar. Morgen weer verder.

Foto’s

2 Reacties

  1. Harry:
    28 januari 2022
    Prachtige foto's weer 👍🏻👌🏻 wat imposant die stuwdam 💪🏻💪🏻groetjes
  2. Astrid:
    31 januari 2022
    Wat een prachtig uitzicht!! Mooie foto van Nox en ook die van Joan.
    Statiegeld op blikjes zou daar niet verkeerd zijn 😜