Dag 22 05-11-2017

5 november 2017 - Tavira, Portugal

Op aanraden van een vriendelijke meneer zaten we om negen uur op de fiets naar Santa Luzia en Praia do Barril. We konden met het treintje, maar Tjalle mocht niet mee. Dus met de benenwagen richting het ankerkerkhof. Daar liggen tientallen scheepsankers die vroeger werden gebruikt bij het vangen van tonijn. Van 1841 tot 1966 was het gebied Barril een belangrijke viszone.

Jet heeft nog in de Atlantische oceaan gezwommen, het weer is nog steeds fantastisch.

1. Marijke Buijs:
    5 november 2017
    Wij waren in Estoi vorig jaar in mei en gingen een paar keer eten in Santa Luzia buiten op een terras aan de boulevard. Prachtig natuurpark Rio Formosa. Het is er nu wel minder druk zo te zien.
  2. Marijke Buijs:
    tip: neem eens een pastel de nata bij de koffie. Mmmmmmm
  3. Jet:
    5 november 2017
    Tjalle jaagt alle oudjes weg. Zodra wr koffie gaan drinken bestellen we een pastel de nata.
  4. Trudy van Beuzekom:
    Wat moedig Jet om te zemmen in de Oceaan echte diehard, water moet toch al wat kouder zijn👍. Ook weer genoten van het stukje geschiedenis. Tot morgen na de koffie met de Naar (wat het ook mag zijn, klinkt in ieder geval lekker.