Dag 34 17-11-2017

17 november 2017 - Palencia, Spanje

Palencia is een studentenstad bij uitstek, wij staan hier op een goede CP. Lekker met zonnetje door het stadje gelopen. De Spanjaarden hebben de mutsen en wanten al uit de kast gehaald. 'S morgens moet wel de kachel aan in de camper. De 1ste gasfles is leeg, maar het lukt ons niet om een andere te kopen. 22 Verschillende aansluitingen en 12 verschillende kranen. Het zijn franse flessen, dus hopelijk in Frankrijk meer geluk.
Morgen is het feest.

1. Ingrid:
    17 november 2017
    Ik mis de mutsen en wanten foto's maar we kennen het wel een beetje uit Jelsa. Zodra de maand met een N begint (maar soms al eerder) komt de 'winterverpakking' tevoorschijn. Wij noorderlingen zijn wat winterharder. Ben je al taart aan het bakken Joan?
  2. Jet:
    17 november 2017
    Nee ik heb reuze grote kletskoppen gekocht.
    Een een fortuin uitgegeven voor een snelle coupe bij de kapper.
    Ik had Jet beloofd er flitsend uit te zien.
  3. Trudy van Beuzekom:
    17 november 2017
    Oudejaarsavond voor jou Jet, wat en gedoe met gasflessen, je mag toch denken dat EU de zelfde maat voering heeft😊, vannacht gat opvullen tussen de bedden en dicht tegen elkaar aan. Veel plezier met champagne ontbijt en taart.
  4. Jet:
    17 november 2017
    Haha. Ik ben morgen al blij met een warme camper, koffie en een zeer knappe , geknipte 65+.
  5. Corine:
    18 november 2017
    Eindelijk wat leuk om al die reisverhalen te lezen. Jullie hebben al heel wat gezien. Fijne spaanse verjaardag nog Jet.